Friday, May 22, 2009

SMPT 5P

Aku tak jumpa lagi kwn2ku yang 1 kelas denganku. Terbaru Lau Sai Suan ada kat US, Wen Sy ada kat bangi kot, Kak Long ada di KL, Bob Kasem tak tau mana pergi, Jefri aku rasa tinggal kat taman permata ke, yang lain2 tak tau mana. Tahun lepas salah seorang rakan baikku Jumali Rahmat telah meninggal dunia akibat darah tinggi. Sebenarnya aku ada berbual beberapa kali dengan arwah Jumali sebelum tu tapi tidak menunujukkan tanda-tanda sakit. Mungkin Allah lebih menyayanginya, apa pun aku harap kita yang masih tinggal ini sentiasa bersabar akan apa yang berlaku dan sentiasa mengambil kesempatan yang ada untuk menginsafi kehidupan kita yang sentiasa menghadapi bermacam masalah, cabaran dan kesulitan sepertiman orang lain jua. Aku berharap kalau ada rakan-rakan 5P yang terbaca ni marilah kita bersatu kembali, bukannya apa kita pun nak tau berita terbaru. Adios, jumpa lagi......

No comments:

Post a Comment